tester

Idag använde jag det sista testet. Klart mycket starkare än tidigare så jag hoppas det innebär att jag har ägglossning iallafall. Har fortfarande äggvita och faktiskt lite värk på vänster sida.

Jag funderar på att ändå köra på med progesterall-krämen jag köpte. Mycket eftersom jag verkar ha ägglossning lite senare så då kan jag skjuta på eventuell blödning ett par dagar för att öka chansen. Men jag velar mycket i detta...
För om det inte tar sig denna månaden eller nästa så betyder det att jag skjutit menscykeln ett par dagar och då missar vi chansen i mars när jag är i England.
Sen ska vi inte försöka i april av deiverse anledningar. Det innebär isåfall två missade försök. Svårt val...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0