Ägglossning

Nästan exakt 12 timmar efter det tydliga positiva utslaget på ägglossningstestet så kände jag den klassiska smärtan vid varenda steg jag tog. Det höll i sig i flera timmar. På kvällen visade ägglossningtestet negativt. Så jag tror att ägget släppte igår förmiddag, vilket vore perfekt då vi mös igårmorse också! Men det blir ändå lite mer mys ikväll ifall jag känt fel! Tog ett test till nyss och det va också väldigt negativt.

Nu börjar alltså den långa väntan på bim. Idag är jag alltså på dag 17 i cykeln. ÄL+1, BIM-11.
Om mensen kommer så hinner jag inte bli så ledsen iallafall för bara några dagar senare så ska jag åka till England. Jeser kommer att komma över och hälsa på, och just den helgen kommer vara min ägglossningshelg! Men då Jesper helst inte vill ha ett decemberbarn så får vi se hur vi gör. Kanske vi struntar i det, nu när vi inser att bebisar inte går att beställa hur som helst.
Åh, vad jag vill ha barn NUUUUU!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0