Bitter

Ja, jag är otroligt arg, bitter och sur. Varför är vi inte gravida för? Jag skulle egentligen varit i vecka 16 nu. Det skulle ju ha tagit sig på första försöket. Vi skulle fått barn i augusti. Så var tanken, så var planen. Jag är så otroligt arg och bitter.
Det är fult att vara bitter jag vet. Men det är så jag känner. Förhoppningsvis är jag lite mindre bitter när mensen slutat. För den är en ständig påminnelse om att jag inte är gravid. ARG!

Det SKA bli en julklapp. Ett decemberbarn. Hoppas bara att min ägglossning inte dröjer på sig utan att den faktiskt infaller på söndagen när Jesper är i London. Annars är det väl bara till att dra några djupa andetag och satsa på en tidig 12:a...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0