Plugg och planering

Nu har jag suttit och pluggat tre timmar på förmiddagen. Känns riktigt bra än så länge. Förstår det mesta!
Detta häftet skulle vi haft till akustiken istället ;-)
Det bästa med min nya plugg-taktik är att jag åker med Jesper. Det ger mig en 8 timmars arbetsdag. Är jag hemma blir det inte ens hälften av detta för det finns så mycket annat att göra.
Men idag blir det inte mer plugg, för snart ska jag ha laboration (leka med ljudspektra på dator). Efter den ska jag träna.

Jag har börjat planera för min sommarledighet.
Har inte fått något sommarjobb och jag kan inte sitta sysslolös i tre månader.
Så juni och juli har jag planerat in olika aktiviteter för mig där hemma.
Trädgård ska fixas.
Köket ska rensas från gammalt porslin och glas som aldrig används (då blir det plats för nya;-)).
Papper ska sorteras, ska fixa min skolpärm bl.a.
Vinden ska kollas över, vad ska säljas och vad ska slängas.

För förhoppningsvis är datorrummet färdigt tills det är sommar annars får jag dras med det jobbet också.

Älskar att planera!

Imorgon ska jag förresten til läkaren för uppföljning, ska bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0