Pussel

Jag håller på med ett pussel, en karta över Europa.
Den är inte särskilt aktuell då Tjeckoslovakien, Jugoslavien och DDR samt BRD existerar. För att inte tala om hur stort Ryssland är.
Men det blir som en liten historielektion samtidigt.

Jag är ganska tacksam att köpa presenter till. Ge mig ett pussel så är jag nöjd!
Fast om du ger mig ett 2000-bitars blir jag mindre glad än för ett 1000 eller 500. ;-)
500 bitar är perfekt för det kan jag lägga på en kväll, oftast.

Har havet kvar, en utmaning!

image20

PS, Master and Servants spelas på 100 FM :-)

Kommentarer
Postat av: Livia

Pussel! Det var längesedan! Så kul! Jomenvisst nog kan jag cykla ut till Kävlinge för visst är det där fröken bor? Sen skjutsar jag dig tillbaka på packen och är väl hemma vid elva på kvällen. Ha ha! Nej men allvarligt, jag kan inte tänka mig att det du missar idag är livsavgörande om man säger så. Ha en bra dag!

2008-04-10 @ 10:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0