En till.

Sometimes you're better off dead
There's gun in your hand and it's pointing at your head
You think you're mad, too unstable
Kicking in chairs and knocking down tables
In a restaurant in a West End town
Call the police, there's a madman around
Running down underground to a dive bar
In a West End town

-Pet shop boys


Har nu startat ytterligare en blogg, som är lösenordsskyddad.
Där kommer jag skriva om mina framsteg med mig själv.

Var hos läkaren igår, och där gjordes lite ändringar.
Känner mig både stärkt och krossad efter det besöket.
Men efter regn kommer solsken.

Jag har inte riktigt bestämt vem som kommer få läsa den bloggen, eller om den bara kommer vara till mig själv. Men lägg ett mail eller en kommentar så får vi se hur nära jag anser dig vara ;-)

en vårblomma är alltid fin i ösregnet.
image15

Kommentarer
Postat av: sandra

ja, det verkar juh konstigt att det inte gick , man loggar juh ändå in på samma sida. fin bild!

2008-02-26 @ 17:33:05
Postat av: Camilla

Hej Snygging!
Får väl skriva till dig här med! =)
Läste att du börjat träna på Gerda! Skoj! Vi kanske kan träna ihop nån dag?
Och självklart vill jag läsa din hemliga blogg! Om du inte tänker behålla den för dig själv förstås!
SES på lördag!
Puss o Kram!

2008-03-05 @ 11:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0