Fullspäckad lördag

Igår hade vi ett tajt schema.
På morgonen åt vi frukost hos jespers bror för han fyllde år. Och när vi ändå var där passade vi på att möblera om! =) Pojkarna skulle få varsitt rum och föräldrarna skulle flytta ner sitt sovrum till källaren. Jag älskar att möblera om så det var bara kul!
Sen på eftermiddagen skull vi till min morfar på middag. Så det blev renskavsgryta *mums*. Det blev även utdelning av gamla tavor =/
Fatta vadmånga tavlor pensionärer äger!!! Min mormor har sytt, broderat, vävt och allt annat man kan tänkas göra med lite tråd... Jisses.
jag fick även med ett gammalt foto på min dopdag och et foto på min mamma som 2åring.

image14


Min syster var väldigt förkyld den dagen ;-) och det ser ut som om min mamma försöker elda upp mitt hår, men annars är det en söt bild :-)


Efter middagen åkte vi till Jespers föräldrar där vi sedan stannade till efter midnatt.
Så nu är det en lugn söndag. Jesper är på båtmässa i Köpenhamn och jag funderar just nu på att åka en tripp till Nova eller Center Syd, för att handla nya pussel. De flesta jag har saknar ju bitar! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0