Sömnig måndag

Ha, Giants vann (till Jespers förtret)!
Tydligen så förtjänade de inte att vinna, vad vet jag, jag somnade efter halvtid...



Jag har varit så trött idag. Höll på att somna mitt under föreläsningen om balansorganen.
När jag kom hem sov jag i två timmar! Så jag kan inte påstå att jag lärt mig mycket idag.
Imorgon ska jag ha hemmadag och läsa in lite av det jag missat.
Vi har nämligen tenta den 15. Men jag känner mig inte orolig för ingen tenta kan vara värre än akustikens...  (som jag fortfarande inte fått tillbaka)
Under föreläsningen satt jag och började planera för mitt 25 årskalas (jag vet det är läääänge tills dess;-)), men jag var tvungen att göra nåt för att inte somna  och trilla av stolen.
Tror att det kan bli riktigt kul! Men planerna kan hinna ändras flera gånger om. Jag känner mig själv!

På tal om att planera...
Jag vill ut och resa och börjar planera för sommarens bilresa. Vi har pratat om Amsterdam men det finns så mycket att välja på! Prag, Österrike, Paris...
Vi pratade om detta till förra sommaren också men då skulle vi helt plötsligt flytta så det blev inget. Men det gjorde inget för flytten till radhuset blev så bra :-)

Dags att sova...zzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0