Sportlov?

Har jag sportlov nu?
Min nästa lektion är på tisdag... vad ska jag hitta på i sex dagar?
Jag har ju ett kompendium att läsa visserligen men annars då?
(Jag vet, påminn mig inte om all tvätt, disk och städning som väntar, jag vill göra roliga saker)

Borde laga mat kanske. Måste äta upp mina borttappade kilon, är nere på -8 kilo nu.
Alla mina kläder sitter konstigt. Måste använda långkalsonger under byxorna för att fylla ut dem :-/

Ska nog gå en runda i huset och gnaga på allt ätbart...


Kommentarer
Postat av: Pea

hejsan snäckan , grattis till din tenta! Du är en skärpt och empatisk tjej, tänk verkligen inte mindre om dig själv!
åh, hade oxå velat vara ledig i 6 dagar ...är ledig ngra dagar snart när kimmas lillasyster kommer hem....jippi!
kram på dig i det som meterologerna nu kallar för senhöst!

2008-02-20 @ 15:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0