Tentavecka...

Jag måste verkligen plugga denna veckan. Ge järnet.
Men jag känner mig inte riktigt motiverad. Jag vet att jag inte kan allt men jag kan tillräckligt mycket för att känna det "onödiga" i att plugga ;-)

Jag har tidigare skrivit om min viktnedgång. Den har stabiliserats, vilket är skönt. Med viktnedgång får man visst räkna med vissa komplikationer. Som lågt blodtryck. Idag har mitt tryck legat på 90/60 vilket resulterat i att jag känt mig svimfärdig större delen av dagen.
Men vår föreläsare/läkare försäkrade mig om att det enda som är farligt med lågt blodtryck är ifall jag svimmar och landar på fel ställe. Annars kan jag vara lugn.
Så nu måste jag inte bara tänka på att äta sundare för min mages skull utan även kolla så jag äter regelbundet för att underlätta blodsockernivån.
Skulle tydligen motionera mer ockå sa läkaren. Vilken pik ;-) Men tyvärr har han rätt.

Jag har skaffat en ny telefon idag! Sony Ericsson W910, röd.
Har tittat på den ett tag, men efter att jag blev sur på min nuvarande telefons urusla batteri idag så var jag tvungen att slå till =)
Så nu ska Jesper ladda ner lite musik till den, jag är inte så teknisk.

Tillbaks till anatomiboken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0