Vilken fin dag!

När jag gick genom Lundagård idag såg jag massor med vintergäck och snödroppar trängas i rabatterna. Fåglarna kvittrade i buskarna och alla jag mötte verkade så glada över att solen lyste.

Trots att jag bara fick tre timmars sömn i natt är jag förvånansvärt pigg idag, Måste vara solen som gör det. Men i natt måste jag sova då jag har tenta imorgonbitti. Kan inte sitta och somna då.
Har varit på institutionen idag och plugga med några andra i klassen, hoppas att det går bra för oss. Håll tummarna!

Nu börjar jag faktiskt bli hungrig, kryss i taket! Ska nog fixa ihop lite hemmagjorda hamburgare snart.

Happy Valentines Day

Kommentarer
Postat av: sandra

Hejsan!

Läste lite av din tråd på familjeliv. Har oxå ångest, och har just nu en riktigt dålig period, har kännt mig så bra länge. svårt att veta vart man ska vända sig för att få hjälp. har du några tips?

kram sandra

2008-02-15 @ 14:14:46
URL: http://sandrastankar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0