en riktigt skön kväll

Ikväll tog jag mig i kragen och följde med Jesper och Kim till simhallen. Vi simmade lite och bastade mer. Och lekte i barnpoolen. =)
Efteråt så kände jag mig som en ny människa! Så avslappnad... och hungrig! Vilket är jättebra, för på den senaste tiden har jag haft svårt att känna hunger, vilket gjort att jag tappat i vikt. Närmare bestämt 7 kg på två månader! Ingen trend jag vill fortsätta med direkt. Har blivit både yr och trött av det...
Men nu...
Så avslappnad, det var länge sen jag var så lugn i hela kroppen, nästan så det känns obehagligt. Som lugnet före stormen. Fast den enda stormen häromkring är utomhus, för fy vad det blåser, och SNÖAR!
Min stackars hortensia...

Inte för att badhuset är en så exotisk plats men jag ville ändå slänga in en plaskbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0