nu är det helg!

Torsdag idag, men jag har redan helg.
Många säger att jag måste njuta av studietiden för man får så mycket egentid. Och det är nog sant. Men jag har inte riktigt kommit in i studierutinen ännu, vilket innebär att jag gör inte så mycket nyttigt av min fritid. Visst läser jag lite, men jag borde kunna hinna med mer av tvätt, disk och städning. Men det är ju så tråkigt... Mitt undermedvetna puttar nog bort de tankarna ;-)
Vårt katastrofområde är datorrummet. Men det har alltid varit katastrof där, även i förra lägenheten... Men snart ska vi ta och göra iordning där inne. Riva tapeter, köpa nya datorbord och slänga ut vår bäddsoffa.
Sen ska vi måla om våra köksluckor, och göra vid vårt badrum.
Men badrummet får vänta tills våren och värmen har kommit då vi kommer att stå utan värmepanna i kanske två veckor. Det blir lite kallt att göra det nu.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0