tidig morgon, sen kväll

Idag hade vi en föreläsning som började 8.15! Sovmorgon har vi haft gott om det senaste halvåret, men jag var inte ensam om att se trött ut iallafall =)
Efter fyra timmar med latin kände jag mig knappast piggare direkt.
Fast jag måste säga att jag gillar kursen som jag läser nu: Anatomi och fysiologi.
Det är intressant och framförallt handlar det om saker jag förstår.
Till skillnad från akustikkursen... Har fortfarande inte fått tillbaks den tentan. Vet inte om jag vill ha tillbaks den heller ;-)

Jesper och jag har snackat skit hemma hos Tommy & Gerd idag. Meningen var en snabb visit, sen hem och äta. Jovisst...klockan var 22.30 när vi kom hem. Som det brukar bli.


Nä, nu är det dags att sova, har förläsning samma tid imorgon igen. Läkare...suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0