Välkommen

Jag har hittat ett citat som jag gärna delar med mig av:
"När livet inte tar de vägar man har tänkt sig får man helt enkelt rita om kartan. "
Jag hamnar ofta i situationer då jag får plocka fram papper och penna och rita omvägar för att nå mitt mål. Som tur är har jag begåvats med konsten att rita iallafall.
Men ibland vill man inte rita, man orkar inte. JAG orkar inte. Ska man då stampa omkring på den gamla kartan tills den går sönder och man trillar igenom?
Suck, det bästa är nog att ta fram pennvässaren istället.

Hur som helst så är den 25 februari min kommande vändpunkt. Jag har kommit in på en privat klinik där jag ska få hjälp och utredning av min panikångest. Någon som tar mig seriöst på allvar.
Jag har bestämt att det datumet ska bli något speciellt.
Min väg tillbaka.

Så välkommen att läsa! Om mig, mitt psyke, mitt hem och min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0