Dag 1

Första dagen avklarad. Dock inte natten.
Jag har fått allvarliga problem med att vara själv. Inte dagtid, men under natten.
Mitt huvud spekulerar i alla möjliga scenarion och jag sover som en kratta.
Katten är ju här, men det hjälper inte alltid =/ Jag känner av min goda vän, herr ångest, under ensamma kvällar.
Men jag ska inte låta det bli mer än kännbart. Icke att det ska förstöra min "lediga" vecka!

Gerd och jag har varit på födelsedagskalas hos Jespers farbror idag.
Seriöst... den släkten han har där är helt otrolig! De är så underbart öppna, snälla, trevliga och "kramiga". Jag känner mig så hemma i deras sällskap, bland kusiner, barn och annat.
De blev alla helt förfärade när vi kom in på ämnet Ullared och jag avslöjade att jag aldrig varit där. Totalt överraskade blev de, trodde inte det var möjligt. Så Gerd bestämde att vi ska upp där en dag i veckan. Får bestämma en budget och ta ut de pengarna och lämna plånboken hemma ;)

Nu ska jag snart sova lite. Nattis

Kommentarer
Postat av: Millis!

Snyft! Jag som hoppades få med dig i aug nångång som vi spånade lite på...=(

Men jag blev ju lika chockad när du sa att du aldrig varit där. D é ju ett Emmaställe! =)

Sticker på läger på fre så det va ju dumt att det var just då du skulle vara ensam...

Kram!

2008-07-14 @ 08:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0