Fredag

Idag har jag varit och hälsat på min kära Jolanta och hennes fästman i deras nya radhus i Flyinge.
Så kul att träffas, kommer så bra överens med dem.
De fick tillträde för ett par veckor sen och jag kände igen mig i deras röra. Vår flyttröra vi hade var inte att leka med heller. Men det hör ju till. Lite charmigt sådär :-)
Sen har jag lämnat över en delav min packning till resan upp till Smögen. Gerd tar med det i sin bil så jag slipper släpa allt på bussen. Behöver bara bära en ryggsäck och min handväska. Lagom :-)
Sen åkte jag till två kursare och åt middag och spelade yatzy. Så det har varit en späckad dag.
Imorgon ska jag städa och fixa här hemma så det är fint till vi kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0