Katja kisemis

Nu har vi varit hos veterinären. Det blev blodprov, röntgen och de sedvanliga andra godsakerna som de gör... Hon var inte glad min kise. Det riktigt skar i hjärtat på mig när de skulle ta blodprovet. Hon var så ledsen och rädd.
Men hon verkar inte ha förlorat förtroendet för mig iallafall

Hursomhelst.
Röntgen visade på spondylos, artros på ryggraden. Detta är något som hon tydligen haft en längre tid. Jag visste om att hon hade i frambenen men inte i ryggen. Och just nu är hon i ett såkallat skov då det gör ondare än vanligt.
Blodprovet visade en aning förhöjda njurvärden, dock inget allvarligt.
Så nu har hon fått specialfoder, två olika. Ett för artrosen och ett för njurarna, samt smärtlindrande tabletter i nödfall ifall hon verkar ha väldigt ont nån dag. Men smärtan ska övergå när skovet är färdigt.
Jag blev 3400 kr fattigare, men min lilla snutta är värd varenda krona! 

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Hej. Hoppas du haft en bra dag=). BTW, snygg blogg(=. Om du har lust så kan du ju hissa eller dissa Petra Nemcovas outfit? Haha, fast bara om du vill(a).

2008-07-02 @ 18:31:30
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0