Så ja, hemma igen

Allting gick jättebra!
Jag har ätit och druckit gott, seglat i glassigt väder och bränt mig i solen. Precis som det ska vara när man seglar.
Smögenbesöket i måndags var en katastrof. Fast inte i en dålig bemärkelse. Vinboxarna avlöste varandra och vi hade fantastiskt roligt. Smögen är en riktig partyhamn, det blir sällan tyst före 05.00.
Efter att Jesper blev väldigt "trött" och fick gå och sova så gick jag över till grannbåten. Jag hörde nämligen att de spelade Depeche Mode och började prata med dem av den anledningen. De bjöd över och jag satt där några timmar medan de andra från vår båt roade sig på nattklubben. Riktigt trevligt. De hade ju allt där, Depeche på stereon och Malibu i glasen. Tre karlar med en en flaska Malibu... det kallar jag otippat!

Min kamera gick sönder i Smögen. Tappade den på kaj. Så går det när man tagit ett glas rosé mer än man behöver.

Men jag hann ta några bilder innan dess.

Smögen

Stekare

Ett glas för mycket, för båda..? ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0