Ullared

Idag har jag varit i Ullared!
Jisses vad alla har förstorat upp detta ställe till något grandiost ultrahäftigt shoppingcenter.
Jag blev besviken och mest irriterad på alla kundvagnar som körde in i varandra.
Sorlet av alla människor var störig. Och om man hittade en lugn vrå att stå och pusta ut i under en sekund så kommer det snabbt någon som tvunget ska ha en vara där jag står. Suck.
Nej, nu har jag sett det stället och kan låta bli att sukta efter att shoppa glamouröst. För det var alla annat än det...
Foppatofflor, träningsoveraller och fullt med norrmän, danskar, tyskar och till och med spanjorer.
Nej, tacka vet jag våra egna centers här nere i verkligheten. Priset må vara dyrare men oj vad det är värt det!

Dock fick jag köpt en hel del, varav lite till uterummet.
Så jag kom hem och började dona och städa upp där ute.
Så här blev det efteråt:




Kommentarer
Postat av: Millis!

Men Emma då!

Vem har sagt att Ullared é glamouröst?

D stället é allt annat än glamouröst...liknar mer en organiserad loppis för husvagnsboende familjer. Men fortfarande é d sjukt roligt att shoppa där och det mesta é sjukt billigt! Med andra ord, det ultimata stället för studenter! =)

Du vet vi som inte har råd att leva i verkligheten...=)

men hoppas du hade en kul dag iaf!

Kramkram!

2008-07-16 @ 21:19:59
Postat av: Ingela

Fast jag minns hur det var när jag var liten. Redan då kändes det otroligt stort och det var det absolut inte. Och "Sko boo" och "Fågel Blå" var spännande affärer vid sidan om... Nostalgi...

2008-07-18 @ 19:58:48
Postat av: Ingela

Fast jag minns hur det var när jag var liten. Redan då kändes det otroligt stort och det var det absolut inte. Och "Sko boo" och "Fågel Blå" var spännande affärer vid sidan om... Nostalgi...

2008-07-18 @ 19:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0