Fredagen innan tentan

Ojojoj, tenta på måndag.
Så dum dag att lägga det på. Helgen vill man ju ha någolunda fri. Även om man pluggat innan så känner åtminstone inte jag att jag kan lägga det åt sidan totalt under två dagar.
Så det får bli ett par timmar imorgon och plugg på söndageftermiddag.

Imorgon ska vi till våra kära vänner som vi träffar alltför sällan.
Varför blir det så?

Imorse känner jag en så stark vårkänsla och hela jag fylldes med hopp inför framtiden. En sån härlig känsla!
Synd att den bara varade nån timme.
Får ta tillvara på de korta stunderna...

En härlig bild.
Längtar tillbaka...
image18

Kommentarer
Postat av: sandra

trevlig helg! ha det så underbart i österrike!!

2008-03-08 @ 08:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0