Lite ältande behövs...

Jag vill att ALLA som läser klickar på den lilla texten "kommentarer" under mitt inlägg och skriver ner vem ni är.
Jag är så nyfiken på vem som läser nämligen.

Min pappa var här, men ingen soffkille.
Hoppas att han inte bara struntat i mig. Det känns så trist, för han verkade vilja ha soffan.
Jag berättade för pappa om vad farfar hade sagt och han vet ju om att han alltid varit negativ mot mig men aldrig vetat varför. Och att han tycker att jag ska ignorera det så gott jag kan.
Farfar är ju inte alls så mot min syster, helt tvärtom och det är också förbryllande tycker pappa. För jag har ju aldrig gjort honom något ont.
Men han har ju även (och är ibland fortfarande) varit så mot min farbror. Och det har resulterat i en hel del dispyter dem emellan.
Vi två är ganska lika varandra så det har kanske triggat honom?
Jag kan analysera sönder detta fram och tillbaka. Men till vilken nytta?
Även Jesper blir lite klämd emellan. Pappa har märkt att farfar känner sig nog obekväm i hans närvaro, och det är nog bara så enkelt att han vet att Jesper kan sätta ner foten, och det skrämmer honom.



Kommentarer
Postat av: Rebecka

hoppas farfar skärper sig! Jag tycker du e fin!

2008-03-21 @ 21:39:14
URL: http://saltsott.blogg.se
Postat av: sandra

jag läser här och på den andra =)

kram

2008-03-23 @ 17:35:18
URL: http://sandrastankar.webblogg.se
Postat av: Camilla

Hej Snäckan!
Att jag läser här vet du nog redan!
Va kul d var att träffa er igår!
Ses på Gerda imorgon! =)
Kram!

2008-03-24 @ 11:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0