Gräsänka

Idag är jag själv hemma, Jesper är i Åhus med jobbet och kommer hem imorgon fredag.
Så nu sitter jag och tittar på lyxfällan, dricker vin och har tänt lite doftljus. Lyxmys...
Det behöver jag.
Jag har varit i pappas hus och möblerat om. Rullstolsanpassat det mesta.
Imorgonförmiddag kommer några gubbar att ringa för att vilja bli insläppta med en sjukhussäng. Så jag funderar på om jag ska sticka dit redan tidigt på morgonen och ta med datorn och sitta och jobba där. Får nog mer gjort än när jag är hemma kring alla saker som kan distrahera.

Ska skriva lite mer i min andra blogg nu ikväll. Har en del saker jag sparka på, skrika över och allmänt bara skaka av mig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0