Skål

Jag har farit och flängt hela dagen idag tycker jag.
Fick ta tåget till Jespers jobb för att hämta bilen (han hade såklart glömt att han skull epå afterwork idag och då bara måååste man dricka öl ;-)). Sen körde jag till Lund för att hälsa på pappa på sjukhuset.
Men nu är jag hemma iallafall.
Kände dock ångesten krypa på när jag väl var hemma. Typiskt tänkte jag. Men så tänkte jag ytterligare ett steg längre och kom fram till att det var drygt fyra timmar sedan jag åt sist och det kanske var därför... Så jag tog mig en skorpa och genast lugnade allt ner sig.
Plus att jag blandade en malibudrink som jag nu avnjuter i vårt 35-gradiga uterum.
Nice!

Skål :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0