trasig dator eller oteknisk emma?

Mitt bank-id och min messenger ville inte samarbeta med mig. Så jag gick till banken för att fixa nytt lösenord till datorbanken, men där förlöjligade de mig genom att prata om popup-fönster och brandväggar.
Så jag gick hem och försökte fixa problemet och klagade på Jesper med hans uppdateringar som gjorts på min dator.
Han tyckte jag hade helt fel för mig och bad om datorn, så jag gav den till honom.
Han kollade snabbt igenom innan ha sa:
"Men Emma... Är det så att du har varit inne i kalendern och tittat?"
Jovisst var det så, den stod på december och därför hade mitt bank-id gått ut...
Jesper flinade mest och jag fick be om ursäkt för mitt okunniga anklagande ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0