klinik, trappa och snöyra

Nu har jag varit på praktik i två dagar. På Helsingborgs lasarett. Det är jättekul. Jag har "fina" vita sjukhuskläder på mig och ser så viktig ut när jag går genom korridorerna på sjukhuset =)
Men så trött man blir efter en dag på praktik. Allt är så nytt och mycket ska läras och göras.

Nu snöar det! Och det är jul om en månad. Lyssnar på lite julmusik medan Jesper spelar xbox.
Imorgon ska vi fortsätta att måla Jespers brors trappa. Ett projekt som hållt på ett tag men imorgon ska det bli färdigt. Sen är det minsann dags att ta itu med vårt eget hem. Vi ska riva badrum!
För den 1 december ska det blir helrenovering där och vi ska ha badkar...

Undrar om det går att bygga en snögubbe än? Frosty the snowman, lalala lala lala =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! har tagit en massa prover, från topp till tå...får svar om 2 veckor. hoppas bara det är en period! vi har litelite snö, kommit fint under dagen. var i köpenhamn i helgen, kallt o mysigt! läste att ni ska reonvera badrum. kul! och gott med badkar! kram

2008-11-24 @ 16:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0