doktorns utlåtande

Åkte ner till VC igår och blev undersökt av en helt underbar läkare. Hon lyssnade på mina lungor, mätte syrehalten i blodet, tog sänkan, tittade i halsen och i mina öron. Inga två minuter per patient här inte... Jag var där i trekvart.
Utlåtandet löd som så att jag ska vila, det är inget bakteriellt vad hon kunde tyda, men jag ska vara uppmärksam på min andning. För det känner jag bäst själv, men igår var det okej. Mina öron har vätska men den var klar åtmonstone.

På kvällen fick jag mer feber och jag blev snuvig. Så nu känns det som en riktig bonnaförkylning som läkaren sa. I natt har jag sovit som en kratta och nu ligger jag i soffan. Har tagit alvedon och äter nu en djungelvrål-klubba.

Gott Nytt År!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0