jaha, resande dag

Idag är det tänkt att jag ska ta tåget till Bakken, tillsammans med Johan (vilket är trevligt). Massa byten hit och dit. Jag trodde först att jag hade bosatt mig i en fin del av Sverige med massa bra tågförbindelser, men nä. Jag trodde att jag skulle kunna sätta mig på öresundståget och bara sitta tills jag var framme, men nänä, nu måste jag först byta i Malmö och sen en gång till i Köpenhamn. Suck.
Och vad ska jag göra med katten? Jag hade planer på att gå upp tidigt idag och hinna med en massa men nu är klockan redan elva och mitt tåg går strax efter ett. Klarar hon sig själv i drygt 24 timmar? Mitt dumma nöt har inte planerat så noga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0