Tenta

Det har vi imorgon, tenta. Den ständiga frågan är: "Har jag pluggat tillräckligt"? Det vet man inte förrän när man har tentan framför sig. Jag har pluggat i uterummet de flesta dagarna men idag är det jättekallt där. För ute regnar det och är bara 8 grader. Har satt på värmen så får se om det är bättre snart... Vår tenta är i en kurs som heter audiologisk diagnostik, och här ingår massor av olika mätmetoder och hur man tolkar resultaten som man får fram. Det är jätteintressant på alla sätt och vis, men när det blir under press så lär jag mig inte lika bra, känns inte så iallafall. Sen ska vi dessutom lära oss om impedansbegreppet. Dvs massa, motstång, fjädringskomponenter och annat skoj...  *ironi* Jaja, tillbaks till böckerna. Måste hitta information om amplitudmodulering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0