Imorgon...

..fyller jag år minsann, och det känns faktiskt inte så mycket. Borde man inte ha fjärilar i magen som när man var liten? Borde jag inte vara helt hoppig och studsig och undra ifall det ligger paket ovanför kylskåpet och i klädkammaren? Nej, istället gör jag saker som vanligt. Jag plockar lite här och där. Slappar i soffan och ser på tv och funderar på att gå och lägga mig snart. Ska upp tidigt imorgon till skolan.

Nej, visst ja, imorgon är det ingen vanlig dag! Det är ju min födelsedag för sjuttsingen. Skånska (såklart) Hurra hurra hurra till mig




Kommentarer
Postat av: Ingela

Instämmer i hurrandet, om än försent! Kraaam

2009-10-02 @ 16:33:51
URL: http://stavstensudde.blogspot.com
Postat av: Tins

Vilken söt bild! Grattis på födelsedagen Emma! :)

2009-10-02 @ 16:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0