Ledig dag

Jag hade planerat in att skriva en rapport idag men jag gjorde faktiskt den igår så denna dagen är en riktigt skön slappardag. Fast det finns massor jag kan läsa egentligen, om jag vill. Istället tänkte jag städa uterummet. Utemöblerna ska in där nämligen, men innan dess måste de tvättas av. På något mystiskt vis har det hamnat en och annan fågelbajs på sitsarna.

På torsdag fyller jag år. Jag tillhör då 25+ skaran. Så jag fyller 25+1. Olivias påhitt, men det känns ganska bra ;) På lördag kommer släkten hit och då tänkte vi sitta i uterummet så jag måste planera möbleringen bra.

Vi har förresten köpt en ny möbel till datorrummet. Det blev jättebra, och framförallt så blev fiskarna glada för denna möbel orkar hålla uppe mer tyngd så nu kan vi fylla akvariet igen! Så nu vill jag ha fler fiskar, de två neontetrorna och malen vill nog ha fler kompisar tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0