Mysig måndag

Dagen började med att gasbolaget skulle komma och titta på vår gaspanna. Jesper hade därför bestämt sig för att jobba hemifrån på förmiddagen. Jag började inte skolan förrän 13.15. Så vi fick långfrukost och vid elvatiden satt vi på trappan i solskenet medan katten utfroskade gräsmattan.

I skolan har vi haft kursintroduktion. Nu börjar nämligen en stor och viktig kurs som heter Audiologisk rehabilitering II. Den sträcker sig över hela höstterminen med en avslutande tenta i januari.
Innan dess ska vi ha 20 dagars praktik och det ska bli spännande att se var man hamnar. Jag vill väldigt gärna vara i Lund denna gången då jag innan varit i Helsingborg och Kristianstad. Nu vill jag slippa den långa pendlingen. Men tydligen finns det bara två platser i Lund denna omgången. Annars blir det kanske Malmö. Där finns fler platser åtminstone.

Imorgon ska jag luncha med min syster och lille Teo. Han blir snart 5 månader! Ska bli kul att ses. Har köpt en tröja till honom som han ska få. Den var på rea, typ 19 kr. Helt lagom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0