Sover gott

Sen jag tog beslutet att fortsätta plugga så har jag sovit riktigt gott om nätterna. Det är skönt!

Idag lyser vårsolen och det är nästan varmt ute. Häromveckan fick jag se ett par killar i shorts inne i Lund, kanske får se ännu fler idag! Jag ska strax in till skolan, vi har "arbetsmarknadsdag" idag. Det innebär att vi ska få inspiration från olika personer och företag om vad vi kan göra i framtiden. Vilken tur att jag väljer att läsa vidare. Först ska jag göra lunch, och den kommer nog innehålla bacon, för det är jag sugen på idag.

Bjuder på årets första blommande tulpan
(åtminstone i vår trädgård)



Kommentarer
Postat av: Ingela

Oj, så långt har inga av våra tulpaner kommit! Här är det bara scillor och lite andra såna blommor som blommar...

2010-04-14 @ 18:02:54
URL: http://plingansiktblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0