Halsont?

Idag vaknade jag med halsont minsann! Det har suttit i hela dagen, och nu på kvällen har jag börjat frysa så jag har tagit fram en filt att ha i soffan.
Idag har jag haft ett handledar-möte inför magisteruppsatsen. Det gick bra och nu känner jag att jag är igång så smått. Sen har jag fikat hos syster. Teo är så duktig och han pratar massor! Mitt namn är lätt att säga, men han är inte feg för att prova på lite svårare namn, Jesper är Bester! Han upprepar allt och är redan inne på två-ordsmeningar, som "ta den" och "gå ut". Han har även börjat böja ord och sätta ändelser som "Emmas". Han är bara drygt 1½ år. Snabb inlärningskurva här!

Dags att sussa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0