Fortfarande förkyld

Igår kände jag mig ganska okej, skoldagen gick utmärkt och på kvällen hade vi en kompis över.
Vi åt tacos, såg på Redhawksmatchen (som vi vann), vi spelade wii och xbox, såg curling-finalen och spelade monopol. En riktig helkväll!
På småtimmarna började jag känna mig hängig igen och mycket riktigt så kom förkylningen tillbaka med full kraft idag. Ögonen rinner och jag avverkar näsdukar på löpande band.
Försöker dessutom plugga och det är svårt när huvudet är fullt av snor... får liksom inte plats med så mycket nyttigt.

Vi som skulle hem till Håkan idag för melodifestivalkväll och risk-spel, det får avbokas.

Nu ska jag läsa vidare om ljudutbredning och avståndslagar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0