Fredag

Äntligen är det fredag! Men det innebär också att det bara är en vecka till tenta i akustik. Idag hade vi dock en väldigt bra och givande föreläsning som bestod av en enda stor frågestund. Så de flesta av mina frågor blev besvarade och det kändes väldigt skönt, nu är jag mindre stressad över tentan.

Snön smälter bort och solen värmer faktiskt lite idag. Trots att jag är förkyld kunde jag nästan lukta att våren är på väg när jag gick upp till sjukhuset imorse. Jesper och jag åt för en gångs skull frukost tillsammans innan vi åkte hemifrån. Han körde mig in till Lund och när jag var framme hade jag en hel timme innan föreläsningen där jag kunde läsa på om vad som egentligen skulle gåtts igenom under förmiddagen, kamfilter. Istället blev det som sagt frågestund och kamfilter skjuts upp till på måndag.

Jag har dessutom äntligen rett ut de flesta begreppen kring impedans, mycket skönt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0