Fusklapp och tentaresultat

På gårdagens föreläsning pratade våre lärare om att man i vissa kurser tillåter att studenter har med sig en fusklapp till tentan. Man får då ha ett handskrivet a4-blad där det får stå vad som helst. Nu ska vi inte ha det så på tentan nästa fredag men jag tänkte ändå skriva en sådan lapp för jag tror att det hjälper min inlärningsprocess. Tänk att behöva disponera det så bra som möjligt, formulera det perfekt så att jag ändå förstår det. Sen har jag ganska bra fotografiskt minne så jag kan nog visualisera pappret framför mig på tentan. Hoppas jag iallafall!

Fick nyss reda på tentaresultatet från förra kursen. Alla klarade det! Vi har inte fått ut enskilda resultat ännu men just nu skiter jag i det! Wohoo, nu kan jag äntligen koncentrera mig framåt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0