Intervjun

Intervjun kändes bra idag! Visst finns det alltid saker man kommer på i efterhand som man kunde sagt på ett bättre sätt men med tanke på att det var den första arbetsintervjun för audionomyrket så är jag mycket nöjd. Alla de klassiska frågorna kom såklart, starka/svaga sidor, vad jag kan tillföra arbetsplatsen och varför just jag ska väljas. Tycker de är ganska tråkiga frågor, framförallt är de svåra. Men de tyckte att jag svarade bra på allt så det får jag lita på. Inom en vecka ska jag få besked. Jag förväntar mig inte att få arbetet, men jag hoppas att de tycker att jag är intressant för en kommande anställning längre fram! Man ska aldrig säga aldrig, det var trots allt bara sex stycken som var tagna till intervju, med mig inräknat...




Jesper kom hem med blommor idag, han tyckte jag förtjänade det efter en bra arbetsintervju. Han vet vilken som är min favoritblomma, det blev gerbera ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0