Shoppingdag

En av alla de Linda jag känner ringde i förmiddags.
Hon ville tvinga med mig ut och shoppa... Det kan man ju inte säga nej till!
Så det blev två par byxor och en skjorta. Byxorna var ett riktig kap, båda två för 180:- för jag fick 20% på en valfri vara.

 



Nu i eftermiddag blir det till att ta tag i garderoben
(som jag egentigen skulle rensat redan förra helgen).
Kläder är svårt att rensa bland, man blir så sentimental när man ska slänga.
Kanske en del kan säljas?
Som det är nu måste något ändras, allt får nämligen inte plats. 

Även datorrummet ska få en rejäl genomgång i helgen. Sortera papper, slänga papper, sätta upp hylla, flytta ut verktygen i förrådet... Varför de ens är härinne är ett mysterium




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0