Nytt år

Nu är det 2010 minsann! Året då jag blir legitimerad Audionom. Annars är det inga direkt stora kalas eller så. Ingen som fyller jämnt. Jesper blir 31 och jag blir 27.
Jo! Det blir ett kalas i sommar.. Vi ska på bröllop. Inte var som helst heller utan det blir bröllop i Dominikanska Republiken... Martin & Tajah (som bor i NY i vanliga fall) väljer att ha bröllopet på ett all-inclusivehotell för att underlätta. Så den resan får bli en liten fira-mig resa för att jag får legitimation...
http://www.paradisuspalmareal.com/

Idag är det fjärde dan med feber och nu har jag fått slemhosta och ögoninflammation också. När jag vaknade imorse var det ena ögat helt omöjligt att öppna. Så det blir en dag till i soffan. Känner att det är tungt att andas med.

Tänkte börja tentaplugga idag, men det går inte när jag mår så här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0