Snöyra

Oj, vad det snöade igår. Tanken var att vi skulle gå på hockeymatch på kvällen, men när Jesper hämtade mig i Lund så bestämde vi oss för att det var dumt att riskera bil, medtrafikanter och oss själva. Med oss hem hade vi Per och vi ansåg oss insnöade hos oss, så det blev en helkväll med god mat, vin, monopolspelande och film!

Idag är det akustik som ska läsas. Har en tjock bok som ska gås igenom på två veckor (min egen plan). Tentan är om fem veckor men innan dess ska artiklar och andra saker också gås igenom. Efter denna kursen är det dags för uppsats! Kandidatuppsats närmre bestämt. Det ska bli roligt, jag ska skriva ihop med Olivia och det känns bra. Vi känner varandra bra och det tror jag underlättar mycket.

Imorgon åker Jesper till Stockholm. Nästa helg åker han till Göteborg. Behöver jag säga att det är en aning trist? Men jag behöver plugga så det är väl lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0