Tentan är skriven

Jag skrev tentan på 2½ timme... om det är bra eller dåligt visar sig om några veckor. Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till skrivningen då det var några frågor som överraskade mig. Men det är bara till att hoppas på det bästa.

Ingen rast ingen ro för på måndag börjar en ny kurs, i akustik. Den ska sedan tentas av den 5 mars. Snabba ryck. Sen är det i stort sett bara kandidatuppsatsen kvar innan jag får min legitimation.

Efter tentan var inlämnad gick halva klassen och åt lunch ihop (den halvan som var snabbast färdiga... som sagt, bra eller dåligt?!). Jag åt en varm macka med chevréost, pesto, honung och valnötter på.
Sen åkte jag hem till min syster och lekte med Teo. Han är så duktig och går utan stöd nu! Tänk, inte ens 9 månader gammal... Pappa Jonas kommer ha fullt upp under sin pappaledighet sen. Då ska han och Teo dessutom komma in till Lund och "lattefika" med mig under april och maj.
På vägen hem från systers hus så körde vi inom centrala Kävlinge. Destinationen var systembolaget. Sen blev det även ett besök i en mysbutik som heter "Färgglatt" där vi köpte ett tvålfat, och en tripp till "Finsmakaren" för att köpa ost, marmelad och kex till ikväll.

Nu ligger laxen i vattenbad efter frysen, vinet är upphällt och köksbordet är inte längre ett plugg-bord. Nu är det freeedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0