Hemma igen!

Vi landade igår på dansk mark och det är faktiskt ganska skönt att vara hemma igen även om man saknar New York och Dominikanska en hel del redan. Under den sista flygetappen började jag känna mig lite sjuk och när jag väl var hemma hade jag drygt 39 grader i feber! Tack för den! Jag trodde att det berodde på uttorkning i samband med hemresan, men idag känner jag mig även förkyld.

Jag tänkte berätta lite om resan och ta det i etapper. Ska först gå igenom en mängd bilder dock. Tog drygt 1000 stycken nämligen...

Vi hade det underbart! Bröllopet var fantastiskt fint och jag har fått många underbara nya vänner från hela världen! Vi pratade redan under resans gång om en återträff nån annanstans i världen, kanske i Europa nästa gång. Vilket gäng! Vilken semester! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0