Hola från Dominikanska!

Nu är jag här!

Klockan är snart 19 och det är drygt 30 grader varmt. Det börjar skymma ute och poolen stänger strax för kvällen. Dagarna spenderas vid poolen, i poolbaren och på stranden eller i havet. Vi seglar en sväng i stort sett varje dag., Det finns gratis katamaraner att hyra. Allting ingår i priset så när man är törstig är det bara att beställa i baren eller gå till till någon restaurang om man är hungrig.

Jag glömde kabeln på rummet så det blir inga bilder just nu, men jag ska försöka lägga upp imorgonförmiddag (vilket är eftermiddag/kväll hemma).

Imorgon blir det bröllop! Det är ett helt fantastiskt gäng vi är här med! Jag är helt överväldigad! Vi är ca 50 stycken i sällskapet och det finns alla möjliga nationaliteter här: Brasilien, Usa, Canada, Skottland, Sverige, Tyskland, Kina... Och alla är lika underbara!

Nu blir det snart middag och sen utgång på nattklubben...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0