preliminär väderprognos

På onsdag när vi åker så verkar det blir finare väder här hemma, 20 grader, sol och väldigt lite vind.

I NEW YORK är den preliminära prognosen för onsdag sol, ännu mindre vind och 30 grader! Hoppas det håller i sig. Även om det kan vara lite väl varmt för storstadssemester, så ska det bli skönt. I Dominikanska Republiken är det för tillfället ömsom sol, ömsom regn och 30 grader. Får se vad prognosen säger längre fram.

Min packning är i stort sett färdigplanerad. Iallafall när det kommer till kläder och sådana tillbehör. Necessär med alla apotekssaker är inte klar. Det blir till att fixa de sakerna på måndag. Vad behöver man egentligen ha med i apoteksnecessären? På listan har jag skrivit upp:

Solskydd
Myggmedel
Medicin
Öronproppar
Flygplansöronproppar
Plåster
Samarin
Huvudvärkstabletter
Linda (till ev. stukningar)
Nässpray


Har jag glömt något?



Kommentarer
Postat av: Linda

Och jag som trodde att du skulle ta med mig! ;)

2010-06-11 @ 14:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0