Tandläkare

Så här två dagar innan semestern har jag drabbats av tandvärk... Sen jag flyttade till Kävlinge har jag nog fallit mellan två stolar när det gäller tandläkaren. Många får årliga kallelser men jag har inte fått någon, och jag gissar att det är fyra-fem år sen jag var hos tandläkaren sist. Tandläkare tillhör inte direkt mina favoriter så jag letade upp ett ställe i Lund som tar emot tandvårdsrädda och som även erbjuder sittande behandling, så slipper man ligga ner. Tycker det verkar trevligt. När jag ringde imorse så sa de att det inte var något snack utan att jag skulle få en akuttid innan min semester, så det blir en kort tid imorgon där tandläkaren ska se om det går att göra något provisoriskt. Jag har ett (minst) hål nämligen, jag har sett det ett tag men ignorerat det. Men så i helgen började det göra ont. Så typiskt!

Håll tummarna för mig att det går relativt smärtfritt där imorgon.




Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken tandläkare är det? Behöver också gå dit, men trivdes inte med min förra och vill ha en ny. Hemsida? Nummer? Pris??

2010-06-14 @ 17:53:41
URL: http://mamma.melvinwiktorsson.se
Postat av: Ingela

Håller alla tummar jag kan!

2010-06-15 @ 23:42:54
URL: http://plingansiktblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0