Ocars-galan 2010

Jag satt uppe och mös framför tv:n i natt, men tror ni inte jag somnar strax efter 05?! Jag missade alltså prisutdelningen av bästa film, bästa manliga skådespelare och bästa kvinnliga skådespelare! Det var ju inte riktigt min plan.... När jag vaknade stod Martha Stewart och bakade i rutan. Snopet!

Men mina favoriter vann iallafall utan mitt vakna stöd, så jag är nöjd trots allt.



Sandra Bullock för "The Blind Side"
Christoph Waltz (bästa manliga biroll) för "Inglorius Basterds"

Den stora vinnaren blev inte Avatar, utan "The Hurt Locker" som även fick pris som bästa film. Det innebar att det även blev den första kvinnan som mottog pris som "Best Director"

Snyggaste klänningarna då?
Jo enligt mig så var det dessa tre tjejerna som var snyggast!

  

Carey Mulligan, Sara Jessica Parker och Maggie Gyllenhaal.
Helt olika klänningar, men otroligt vackra! (enligt mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0