Lundakarneval!

Imorgon öppnas portarna till Lundakarnevalen!
I natt har jag sovit i Lundagård, vår sektion skulle vakta tältet nämligen. När man vaktar kan man inte sova så mycket så det blev nog tre timmar för min del bara. Sov dessutom utomhus (i sovsäck i en soffa). Det känns som om det straffar sig lite nu då jag är lite febrig. Kanske inte riktigt var fri från förra förkylningen ändå?

Ikväll är det kvällen-före-picknick i Lundagård. Jag får se om jag kör in eller inte. Skulle egentligen varit där redan men jag känner mig inte riktigt hundra så jag är hemma och vilar upp mig lite. Ska nog gå ut i trädgården. Vädret är helt fantastiskt! 20 grader och sol, precis som det ska vara i maj.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0