Öron och frisör

Mina öron gör inte ont längre. Men de är vätskefyllda och har gjort mig halvdöv för tillfället. Det var knappt jag hörde väckarklockan imorse.

Om en liten stund ska jag till frisören och göra något med mitt hår. Vad är fortfarande oklart, men det blir ingen klippning idag... Det kommer upp en före- och efterbild senare idag.

Efter frisörbesöket ska det finslipas på uppsatsen. Vi fick bra kritik av vår handledare i fredags så det känns jätteroligt. Den ska vara inlämnad och klar den 17 maj. Om en vecka.

På onsdag är det bara fem(!) veckor till vi åker på semester. Det känns helt galet nära. Och min resfeber kommer säkert snart igång på allvar.

Trevlig måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0