prova kläder

Jag har inte kommit fram till något bra att göra med mitt hår...
Inte mina läsare heller, inga kommentarer dyker upp.

Idag lämnade jag Jesper på tågstationen, han är i Lillehammer just nu. Där ska han stanna till på onsdagkväll. Det är lite tråkigt men nu får jag tid att städa, skriva rapporter och läsa på mig inför ett föredrag som ska hållas på torsdag. Men ikväll har jag bara slappat, sett film och provat lite kläder. Jag planerar fortfarande min resegarderob och då måste det provas och matchas lite.
Detta provade jag bland annat idag:




Kommentarer
Postat av: Therese

Jätte fin outfit :D



Tänkte svara om håret.... jag älskar det ljusröda håret som är ganska stort.... tror det var på översta raden, nästlängst ut från höger räknat.



HAHA. Fast å andra sidan gillar jag det du har på detta fotot också :D

Du har precis den färgen som jag vill ha egentligen... fusk :)

2010-05-04 @ 09:17:53
URL: http://mamma.melvinwiktorsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0